Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 aylık oldu ama ben 5 yıl yaşlandım
Bende panik atak var gece 12.30 da yatırdık
1 de çığlıklar ile uyandı napsak durmadı 10 dk
Uzun zamandır böyle yapmıyordu
Tam huyuna suyuna alışmıştım akşam böyle yapınca şimdi yine tek başıma kalinca bişey olursa naparim nasıl durdurun hastaneye nasıl giderim diye jorkmaya başladım
Allah’ım yardım etsin
Birde dün mommysbliss night olan gaz damlasini aldık.
Kullanmaya başladık bugün çok uyuyor
Günde 3 kere 1 çay kaşığı ama ben 2 tane vermiştim 8 saat ara ile şimdi günde 6 ya bölüp yarım çay kasugu mi versem
O zaman da gazını cikarabilur mi bilmiyorum
Lütfen yardımcı olun