Kızlar oğlum bugün 6 aylık oldu 3 aydır sabahları öksürüyor daha sonra geçiyor gün içinde tek tük öksürüyor her ay doktora götürüyorum ama tek dediği şey alerjik bende çok korkuyorum bişey çıkacak diye birde 3. Ayından beri 200 gram alıyor bugün götürsüğümde diyorum mama içmiyor Bi tavsiye bile vermiyor bu arada karabağlarda oturuyoruz var mı önerebileceğiniz bir doktor