piamater merhaba, beyninde bir kaç parlak noktalar var. Beynin oksijensiz kalmasından şüphelendiler. Kendini oynatmıyor bebeğim evet ama kendinide kasıyor. Her an vücudunu oynatmamıza izin vermiyor özellikle bacaklarını kasıyor. Fizik tedaviye gittik nöroloji sonuçlarına göre beyin oksijensiz kalmış dediler. Bu sebepten dolayı vücudu kasılıyor dediler. Dün fizik tedaviye başladık. Henüz bir tanı yok inşallah da olmaz🙏 Çok karmaşık ve yorucu üzücü bir süreç