kızlar bebeğim 1 yaşında dün girdi yaşına. 2 ay önce kontrolde 8 kiloydu bugun aşı için gittik yine 8 kilo maşallah sürekli yer yani sabah tam yumurta yulaf pekmez peynir muz karşımı yer öğlen yatıp kalkınca çorba yada sebze yemeği yer arada emer akşam et yemeği yer maşallah benimle aynı yiyor yani bende oturunca mesala 2 dolma yerim oğlumda öyle. Yani şeker vermem felan sağlılık olmasına dikkat ederim herşeyin dışardan hiç bişey yedirmedim. Dışarı çıkacağım zaman 3 kavanoz yemek 2 kavanoz meyve alırım yanıma nerde yanlış yapıyorım herkes çok hareketli yakıyor diyor yaşıtları daha az yiyor kesinlikle dikkat ediyorım kendileride söylüyor bu kadar yese bizimkilet nolur diye ama onlarınki maşallah. Kilolu olmadı taraftarı değilim zatem ama yanlış öı yapıyorım acaba diye düşünüyor insan merde yanlış yapıyorım yapı olarak bende eşimde kilolu değiliz sizin tavsiyeniz var mı böyle yaptık 1-2. Kilo aldı diye. 10 aylıkken doktordayfık evet az kalmış takipte kalalım önümğzeeki ay bakalım olmazsa tahlil yapalım demişti. Korona olduk ben düşük yaptım galan derken 2 ay geçti gidemedik.