Burcudeniz1905 36 günlük bebeğim var dolayısıyla gaz problemleri de başladı tabi. Sallayarak titreşimli ana kucağında emzikle uykuya geçirmeye çalışıyorum ama çok zor uykuya geçiriyor. Önerisi olan var mı?
Venes Burcudeniz1905 canım sallayarak uyutmaktan hemen vazgec daha cok küçük ve alısırsa hep öyle ister karnının tok oldugundan altının temiz oldugundan eminsen huzursuzluğu yoksa kendi kendine uykuya gecişini sagla
Damla29 Burcudeniz1905 suan tek çare sallamak ve anı kurtarmak diye düşünüyosun ama hemen vazgeç derim sallamaktan yol yakınken oğlumu salladım salldım suan sadece hamakta uyuyor eskiden ayakta sallıyoduk suan hamakta sallanıyor ve 12 kilo suan 9 bucuk aylık ilerisini düşünmek istemiyorum nasıl sallarım konusunda bi yere gidince uyumaz ayakta sallamak işkence oluyor eşim bile sallayamıyor cok pişmanım salladıgıma suan 2.ye hamileyim eger sakin uslu bi bebek olursa emzirip yerine koycam oğlumda suan cok çektim çekiyorum bazen gece uyanıyor ve bi dsha uykuya geçmek için sallanmak istiyır gecenin bi körü sallıyorum uykum ikiye bölünüyor
Simiyy Ayağa alıştırmıycam dedim ama ayakta sallanarak uyuyor malesef ben başka çözüm bulamadım. Bi tanıdığımın bebeğide benden bi hafta önce doğdu o da ayakta asla uyumuyo poposuna iki pış pış yapınca olduğu yerde gidiveriyor üstelik erkek çocuk 😄