Anneler oğlum 21 aylık.Hic bir zaman ek gıdayla aramiz iyi olmadı.Sadece meyve ve yoğurt iyi yiyordu.Uzun zamandır yoğurt da yemiyor.Meyvelere karşı da eskisi gibi degil.Kahvalti da zar zor kaşarlı tost( eskiden pankekte yiyordu artık istemiyor) diğer öğünlerde pilav,makarna veya yayla çorbası yiyor.Doktor önerisiyle balik yağı,multivitamin gibi çeşitli takviyelerde kullandık olmadı.Bilmedigi şeye asla ağzını açmıyor.Onune köfte koyuyorum mesela ağlıyor.Bir dahaki öğün yine deniyorum aynı.Cok üzülüyorum bu duruma, bebeği böyle olup çözüm bulan anne varsa önerilerinizi bekliyorum.Kilomuzda ayına göre alt sınırda, hem yemiyor hem hareketli nerden buluyor bu enerjiyi bilmiyorum 🤷