Kızım 3 ay 8 günlük bir iki haftadır kusması çok artmıştı dün de meme emerken süt boğazına kaçtı nefes alamadı bir süre ömrümden ömür gitti. Hemen doktora gittiğimizde kardiyoloji falan da baktı doktorumuz reflüsü olduğunu söyledi. Gaviscona başladık. Kızım yalnızca memede uyuyordu 3 aydır sallamamak için çok direndik. Ancak doktorumuz memede uyumaması gerektiğini, emdikten sonra yarım saat dik pozisyonda tutmamız gerektiğini söyledi dünden beri öyle yapıyorum ama memeden çeker çekmez uyanıp ağlıyor nasıl uyutacağım başına gelen var mı acaba ? Ayrıca 3 saatte bir emzirmem gerektiğini söyledi ancak kızım sürekli meme istiyor nasıl yapacağım içim parçalıyor dünden beri😢