Merhabalar hamileyken toxoplazma pozitif çıkmıştı bende avidite testi yapıldı yüksek çıktı karnından sıvı alacağız dediler doktor bebeğe geçmiş mi geçmemiş mi diye bakacağız oda riskli olduğu için kabul etmedim 1 hafta önce doğum yaptım çok şükür bebeğim sağlıklı bir sıkkıntı yok ama doktor sıvı aldı sırtından bebeğin geçmiş mi geçmemiş mi diye temiz çıktı 10 günlük olunca bir Daha alacağız dedi yarın tekrar götürmem gerekiyor ne yapacağım bilmiyorum zaten erken doğum yaptım küçücük bebeğim çok canını yakıyorlar her yeri delik deşik olmuş kan almalarından bilgisi olan varmı be yapmam lazım lütfen yardımcı olun🤲😔