Oğlum 2 ay 4 günlük bugün 2 aylık aşısını oldu hoş aşı olmamış olsada her gün aynı ne gündüz uyuyor ne gece katıla katıla ağlıyor ne emmek istiyor ne emzik tutuyor ne susuyor ne yatırıp sallamaya geliyor hiçbirşey işe yaramıyor okadar yağlarla masajda yapıyorum gaz sancısını alsın diye ama artık kafayı yicem başım çatlıyor sinirden gece 1e geliyordu uyuduğu uyumak denirse onada 2 kez kalktı en son sabah 6da kalktı bidaha doğru düzgün uyumadı gezdiriyorum yine susmuyor