Ebru016 yerlersenietipuf ya şimdi daha da tedirgin oldum açıkçası bi yolunu bulup kucakta emzirmeye alistirmam lazım
Ebru016 Nezzz_ umarım oyle olur ve alışır goremiyirum gun içinde hep kucakta emzirmeye calisicam bakalım başarırız inslalh
Sedeeff Ebru016 benim kızımda hep yatarak emzi ama seyahat ederken o durumda oturarak emzirme yastığında emzirip uyutuyorum belki sizde de öyle olur
Trkglu07 Hsrkvk aaaa ben de genelde öyle emziriyordum 😩 iyi ki yazdınız Allah razı olsun sizden . Bırakmalıyım ben de . Ama sürekli arıyor baş bana doğru geliyor hep 😩😩😩
Hsrkvk Trkglu07 ben başının altına göğsümün hizasında rahat bi yastık koymaya başladım yoksa hiçbir gece rahat uyuyamicam