Seatib taksim ilk yardıma boşuna gitme kaç kere gittiysem sorunumuza çözüm alıp dönemedik ve doktor suratımıza bile bakmıyor istediğim testlere bile yan yan bakıp yazdım ben gerekeni dedi istediklerimiz hariç herşey vardı. Avrasya doktorlar güzel ama biraz ticarethaneye dönmüş. Eskiden böyle değildi son gittiğimde menün kalmadım. Başarı hastanesinde Songül hanım ve Cengiz bey çok iyiler mesajla bile ne sorsam mutlaka dönüş yapıyolar ben memnunum