EgesMom18 İlk meme reddi yaşadığınızda bebeğiniz kaç aylıktı? Ya da meme reddi yaşamayan kaç kişi var?
Mervssss EgesMom18 ben ✋🏻 İlk zamanlar yaşadım önce ucum olmadığından dolayı süründüm resmen o geçti . 2. Ay gazdan dolayı almadı yine zorladım. 3. Ay meme reddi zamanıymış bi kaç saat aç kaldı şuan 4 aylık birdaha inşallah olmaz 🙏
Betim EgesMom18 atak diye bir şey yaşamadık şu zamana kadar. Doğduğundan beri ne kadar yendiğini anlayayım hem de sütüm artsın diye sağmaya başladım ve sağıp veriyordum emzirirken sonra biberona alıştı tam 3. Ayda istemedi memeyi
EgesMom18 Betim gerçekten anne memesine benzeyen bir biberon yok. Çocuğuna göre değişiyor bazıları biberon alsa da memeyi reddetmiyor bazıları almadan bile reddediyor
Srp_ 4 aylıktı 2 hafta sürdü tabi uzun uğraşlar sonucunda. Emzirmek için her yolu denedim en etkilisi bebeği yatağa yatırıp üzerine çıkıp emzirdim benim için çok yorucuydu ama geçti çok şükür şuan 8 buçuk aylık yamyam gibi gözü kapalı buluyor memeyi😂
Esilahanm1 Biz şuan 3.5 aylığız emmek istemiyor birkaç gündür emzikle kandırıyorum öyle emziriyorum kucağıma yatirdigim anda ağlıyor emmeyince zayıf görünüyor gözüme 😅
Esilahanm1 EgesMom18 öyle tabiki emmeden uyuyor bazen sallayinca duruyor sadece besige koyunca uyuyor üzülüyorum aç uyudu die rabbim yardimcimiz olsun
Polikistikannee EgesMom18 2. Ayda yasadim ac olduğu halde almamaya kendini geri çekip aglamaya basladi ayakta zıplayarak zar zor emzirdim 2 ay boyunca yaşadım 4 ayda geçti cok şükür
Polikistikannee EgesMom18 Ama o kadar zordu ki ağlıyordum artık. Ne emzik tuttu ne biberon hic biri yoktu meme reddi yaşadığımda hala da emzik sevmez
BongomyaPrensi EgesMom18 3 aylık olunca başladı 6 aylık oldu hala devam ediyor tükenmiş durumdayım 🤦🏼♀️