Merhabalar, önümüzdeki yıl için kpss çalışsam yapabilir miyim acaba biraz motivasyona ihtiyacım var sanırım. Öğretmenim atanamadim puanlarımız da gayet alınabilir bir puan aslında, ama tek başıma bakıyorum kızıma 6 aylık kafam karışık biraz. Şimdiden başlasam mi yoksa erken mi ?