katipannne canım ben öyle toplanmasın diye pamuğa az birşey kolonya sürüp aşı yapılan yere masaj yapıyorum aşı yaptırdığım gün her altını açmaya ya da aklıma geldikçe. O zaman toplanmıyor aşı dağılıyor, aynı kendimize yaptığımız gibi yani. Ebemiz söylemişti ilk aşıda ovala ki toplanmasın demişti