17 Günlük kızım, neyi yanlıs yapıyorum bilmiyorum. Tensel temasa herşeye dikkat ediyorum. Meme isteyince veriyorum asla kucağa memeye alışmasın diye duygusal gelişiminden mahrum etmiyorum. Ancak sürekli huzursuz ve asla yapmam dediğim şeyleri yapacak kadar çaresiz kaldım cünkü gece avazı cıktıgı kadar aglıyor. Gaz sorunu desem damla kullanıyoduz kendi kendine gazını cıkarıyor. Kaka yaparken zorlanıyor biraz ama anlıyorum o zaman onun icin ağladığını. Gerçekten sallamam diyordum ama artık son raddeye geldim sallayarak uyutmaya basladım. Tüm gece abartısız memede ve çektiğim an ağlamaya meme aranmaya baslıyor. Sütü içmiyor (gelisimi kilosu gayet iyi acıkınca yemesinde mesele yok diye belirteyim) ancak rahatlamak için emdiğinden çıkan süt heba oluyor çok üzülüyorum. Tecrübesizim yardımcı bakacak kimsem yok. Ailem baska ülkede. Çok yıprandım sinir krizi geçirecek noktaya geldim. Tecrübeli anneler en azından yorum yapabilir mi desteğe ve önerilerinize cok ihtiyacım var kendimi çok yalnız hissediyorum eşim elinden geleni yapsa da calısıyor iş yine bana düsüyor. İşi arabayla oldugu icin sürekli araba sürmek zorunda, gece uykusuz kalsın istemiyorum cok tehlikeli mazallah uykusuzluktan araba sürerken uyuyakalır diye.