Kızlar bebeğim yeni 2 yaşına girdi. Gece uykuları öğle uykuları düzenli yattığı kalktığı saat bellidir. Ama o uykuların içinde milyon kere uyanmaları yok mu.. valla çıldırıcam artık büyüdükçe düzelir derken büyüdükçe beter oldu. Bişey değil 4 aylık bir bebeğim daha var. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Bu içini dökme postudur:D benim gibi olanlar varmı?