Kuzeyufuk oda sıcaklığının 22-24 derece olması gerekiyot. Ben de Mersin de yaşıyorum, haziran sonu doğdu kızım klimayı çalıştırdık hep. Yoksa sıcaktan ve nemden isilik oluyor. Oda sıcaklığını takip edin, bebeği de klimanın vurmadıpı tarafa yatırın. Üzerine de ince Bir şey örtebilirsiniz. 26-28 arası çalıştırıyorum ben odası sıklığı ideal oluyor