AAsyaa Kızlar yine konum aynı yaa 🙄 kanamam bi geliyo bi gidiyo bi kahverengi oluyo bi kırmızı normal mi ya bugün 17. Gün
Asl90 AAsyaa lohusa kanamasımı anlamadım. Eğer öyleyse normal canım benimde öyle oluyordu bitti sanıyordum tekrar geliyordu 34. Güne kadarda o şekilde devam etti yanlış hatırlamıyorsam
AAsyaa Asl90 evet lohusa kanaması ama nette basta kırmızı olması normal sonradan kırmızı olursa değil fln diyo o yüzden bi danışayım dedim
Asl90 AAsyaa yok canım benimde öyle oldu kahverengiye döndü sonra kırmızı oldu tekrar daha sonra bitti tabi miktarı önemli olabilir benimki bir hafta sonra lekelenme şeklinde devam etti