Ah ah onu anlayana kadar öldüm , benimkinden örnek vereyim size , gazı varsa kırmızı oluyor ağlayınca bayağı ağlıyor zaten anlarsın ordan , sonra acıkınca ellerini yumruk yapıp ağlıyorlar . Bu süreçte biraz zor oluyor benimkide 2buçuk aylık gaz damlası çok önemli 3 damla denedik en iyisi nurse geldi bize . Uyuttuğunuz oda sessiz ve karanlık olsun göz bandı kullanıyorum uyuturken bide pişpiş yapıyorum benimkinde herşeyi denedim kucakta zıplatarak 15 dk da uyuyor en geç aama diğer yöntemlerde uzun sürede uyuyor zamanla çözüyorz bişeyler işte inşallah faydalı olur sana bunlar