Bebeğim 3 Ay 8 günlük doğum kilosu 2900 suan 5300 geldi doktor zayıf buldu mama takviyesi yap dedi (aslında gecen aydan bu aya 600 gr almis) aventin biberonu var onunla veriyorum kaşıkla vermek çok zor benim durumumda olan biri var mı meme reddi olur mu sizce?