Merhaba güzel anneler.Oyun halısı alacağım bebeğim 3 aylık ama çok kararsızım.piyanolu model mi yoska normal oyun halısı mı yada hangi marka çok kararsızım.kullanım ve ilgi alanı yönünden tecrübeli annelerimden fikir istiyorum.şimdiden teşekkür ederim 🙏