Ben 5 nisanda başvuru yapmıstım.25 mayıstan sonra alabilirainiz dediler e devletten sürekli baktim ödeme aşamasında yazıyordu hemen dedikleri tarihte yatmadı 1-2 hafta sonra yattı.onuda ptt nin müsteri hizmetlerini sürekli arayarak adıma yatırılan para varmı diye öğrendim.