HErkese merhaba güzel annelerim 😔 10 aylık kızım var çok ciddi yeme problemimiz var . Doktora da götürdüm gastrolojiye felsn çözüm elde edemedim kilomuz da düşük 8.500 74 cm felanız küçük doğduk 2500 kg doğdu . Çoook kusuyoruz ben yediriyorum o kusuyor aranız ab böyle bir durum yaşayan var mı nasıl bir çözüm buldunuz :((( ciddi üzülüyyorummmm