ne yapacagımı sasırdım buraya yazmak şatedim cogunuz bılıyo kızımı dun doktora goturum doktor hersey ıyı ama gelısımı ıcın tv yı yasakla sureklı onunla oyna konus dedı bı sürü egıtıcı oyuncak aldım evde etkınlık yapmaya calısıyorum ama gel görki kızım oynamayı ıstemıyo sureklı aglıyo ne yapacagımı sasırdım bu 1 yas atagı yuzundenmı bı tek benım bebegımı boyle acaba kız sureklı cantamla telefonumla kablolarla oynamak ıstıyo e bu kız nasıl gelısecek allah askına bana bı akıl verın