papatyasevdalisiii Can bebenin yeni bezini aldım bu ay çiş göstergesi var yazıyor ama ben bezde pek göremedim nerede var acaba bilen yazabilir mi??
MinikBugram papatyasevdalisiii muhtemelen eski paket almışsındır paketin üstünde var mı gösterge yazısı
ayseyilmaz6161 papatyasevdalisiii canım ben de kullaniyorum. Bu ay eşim almış. Tam orta kısmında sarı bi çizgi var.. o mavi oluyor. Eğer canbebe kullnacaksan bir beden büyük almanı tavsiye ederim bana biraz kücük gibi geldi boyutları. Dışarı sızdırıyro çok yapınca 😊
papatyasevdalisiii ayseyilmaz6161 yaaaa tamam bana eski olandan göndermişler malesef bi dahakini canbebe almam die düşünüorum