Hakcjrks Ben 1 hafta uğraştım. Sonunda arkadaş tavsiyesi ile şöyle yaptım. O torbayı taktım. Sonra en küçük boy şeffaf çöp poşeti varya. Onu bacakları dışarda kalacak şekilde poposuna bağladım. Böylece çiş yapınca taşanlar poşette toplandı. Mama yediktwn sonra dik pozisyonda kucağımda gezdirdim yarım saat, bebekler uyanıkken çiş daha çok yapıyormuş çünkü. Ama yapmadı. Poşetli halde altına alt değiştirme bezi serip yatırdım(etraf batmasın diye) Bi süre sonra baktımki yapmıştı. Hemen poşeti çıkardım poposundan, idrar kapına doldurdum.