Merhaba hanımlar kızımın ateşi düşmüyo 37 derece doktora götürdüm tahlil istedi ama kızım kaka yapmıyo iki gün oldu ılık suyla duş aldırıyorum geceleri uyuyamıyo sürekli dönüyo kaka çiş bakcak kan tahlili verdik bu durumu yaşayan var mı idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi