SelcanKuzey biz izmirde yasıyoruz bizim suratımızda çıkmıstı . Doktorumuz sadece mustela losyon uygulayabilirsin demişti . 3 günde geçti . Oda ısısına dikkat et , çok sarma ve çok giydirme . Ter bezleri henüz çalışmadıgı için vucütları kendini isilik çıkararak sogutmaya çalısıyormuş 🙏🏻