Kizlar bebegim ishal oldu atesi vardi hastaneye geldik bagirsaginda parazit cikti bagursak duzenleyici serum fln taktilar
negatife döndü sükür ama enfeksiyon hala devam ediyor idrar yolu enfeksiyondsn suphelendiler antibiotik verdiler. Hala veriyorlar ama
degsen bisey yok. Varmi bilgisi olan