Merhaba damla aldık 1 aylık kolik oğlum gazlı çok acı çekip kıvranıyor diye
Ancak günde 15 kere 1 ml kadar diyor ben 8 saat ara ile 3 kere verecektim 2 kere verdik çocuk uyanmiyor tam uyanıyor biraz emiyor uyuyakaliyor 3. Damlasını vermiyorum uyansın diye
Yarım çay kaşığı ile mi versem bundan sonra 3 kere günde gaz çıkarsın diye almıştım gaz da çıkardı ama neden böyle bilmuyorum
Dr götüreceğim