Prensesannesiiiiii çok güzel artık sosyalleşiyor, ben 4 aylı iken zeka kartları gmsteriyordum,dışarıya çıkarıyordum kanguru ile ve ne görsek anlatıyordum, o da dinliyordu anladığından değil tabi 😂 yemek yaparken mutlaka yanıma alıyordum, egzersiz yaptırıyordum dönmesi için böyle geçiyordu. Bir kaç ay sonra oyun sevdalısı olacaklar zaten az kaldı ne yapacağınızı bilememe zamanları😂🙈