Kızlar bebeğim 2 aylık doğduğunda pamuk gibiydi 3 gün sarılığa yakalandı hala geçmedi ten rengi sarı siyah mor arası tuhaf bir renk sadece elleri açık renk her gören birşey söylüyor beni korkutuyor rengi ne zaman düzelir kızlar korkuyorum bir sorun mu var diye ailemden de uzaktayım tek başına yetmiyormuş gibi hissediyorum 😭