Doğumumu özel hastanede yaptım, bebeğim 6 aylık. Her ay aynı jastaneye doktora kontrole götürdük bebeğimizi. Ama artık doktorumuz biraz yetersiz gibi geliyor. Bizi tatmin etmemeye başladı kısaca. Yıl başındaki zamdan sonra da 170 tl oldu ücret. Böyle bi bütçe ayırıp doktorun odasından ee noldu şimdi kafasıyla çıkınca mutsuz oldum. Özel hastane de olur ama özellikle şehir hastanesindeki doktorları merak ediyorum.