45 günlük oğlum var. Gaz sorunumuz var ve bu yüzden sürekli memede durmak istiyor. Memede uyuyor. Emzik tutmuyor. Yatırınca 5dk sonra uyanıyor. Gece ve gündüz boyu uyu uyan yapıyoruz. En fazla 4 5 saat uyuyorum o da kesik kesik. Sütüm de az geliyor 1.ay kontrolünde 600gr alt sınırda almış. Kendime yiyecek bir şeyler hazırlayıp yememe fırsat vermiyor. Tuvalete bile gittiğimde katılarak ağlıyor. Artık uykusuzluktan odaklanamıyorum, başım çok ağrıyor, dönüyor. Kendimi hem sütüm yetmediği için hem de bu uykusuzluk yüzünden aşırı yorgun ve mutsuz hissediyorum. Yulaf, hurma, incir, çiğ badem, tahin+pekmez, kimyon çayı, rezene çayı , süt yapan çay sürekli yemeye uğraşıyorum. Gaz için metsil işe yaramadı, nurse harvey’s başladık, ayağına acı elma yağı sürüyorum. Kiraz çekirdeği kullanıyorum ama olmuyor. Daha da ne yapacağımı şaşırdım