Agustosbocegi Bende kullandım . Kullanmasam hiç yemek bile yapamazdım öyle kucak delisiydi . Şimdi pişmanım . Yerde durmayı hiç sevmeyen bir bebekti yüz üstü asla durmaz ağlardı . 10 gündür koymuyorum yere seriyorum birşey onuda bırakıyorum alışmaya başladı yerde olmaya. Belki hiç koymasam emeklerdi. Şuan o yüzden emekleme vs yok. Yürüteç bunları geciktiriyormuş ama inanmıyordum ablamlar falan koymuştu çocukları ama bizde gecikme yaptı . Fırsatınız varsa koymayın bence