Merhabalar😊 dün bebeğimin idrar kültüründe üreme olduğunu öğrendim, bebeğimin uzamış sarılığı ve kusması var doktor bunlara enfeksşyon sebep olur dedi. Son zamanlarda da beş dk emip mememle kavga etme vardı onun sebebi de enfeksiyon olur mu sormayı unuttum sizin bilginiz var mı?