Dnz-kbr Kızlar ankastrenin ocagınn demirleri varya 4 tane döküm benimkiler hep yağ falan bir sürü leke olmş telle tellyrm ckmıyor deli olcam ne yapablrm Baska da cıkar tertemiz olur uyguladgnz bişy var mı? Yzarsznz sevinirim
Eymen14 Dnz-kbr Asperox sıkın veya bir leğene koyun karbonat sirke biraz sabun rendesi üstüne de sıcak su dökün çıkıyor
2bebelianne__ Dnz-kbr bulaşık makinesi ne atabilirsin tertemiz çıkıyor benim silmeye zamanım olmuyor kızımdan dolayı
Dnz-kbr Bualemdeyeniyim ya ocagı siliyorum leş gibi duruyor napyrsm ckmıyor ee illa ki kirleniyor ne ldr temiz tutmya calsskta ock bu elim kırıldı artık tellemkten
sheesyelllow Dnz-kbr şu koctasta satılan selsil diye bı temizlik maddesi var bı yerde gördüm onunla temizliyordu denemekte fayda var 10 lira bişey
MinnakAsel Dnz-kbr ya valla desemmi bilemedim ama benimde döküm ocagim ben dokumlerimi bir leğene koyuyorum üzerine bir oaket lavabo açıcı döküyorum sonra üste cikicak kadar kaynamış su tabi bunu balkonda yapıyorum foşluyor çünkü tertemiz oluyor yeni alınmış gibi YouTube’dan gördüm denedim🤣
Birfincankahvee Dnz-kbr A101 marketlerde highgenic Ocak fırın sprey var . Ocak gözlerini hepsini acın bi 3-4 dk ısınsın hepsi sonra kapatın biraz uzaklaşarak hepsine sıkın bol bol ağzınızı kapatın ama bekleyin 1-2 saat farkı görürsünüz
Dnz-kbr Birfincankahvee bnde var ondan ama bu şekilde denemdm hiç yani bir densmmi böylede acaba ckyr yani öyle mi ☺️😬
Nik_mik_yok Dnz-kbr döküm ler öyle oluyor yaa ,benim de aynı ,temizleyemiyirum .ne yapsam da lekeli gibi kaliyor