Merve1453 11 aylıkken bizimde bir dönem uykuya direnme olmuştu, 1 kere uyuyordu 2 3 saat uyuyordu. Sonra tekrar düzene koyduk 2 ye çıkardık uykuyu 14 aylık oldu tek uyku yapıyordu, 1 haftadır annemlere geldik tatil için yine 2 uyku yapıyor.. Yani arada düzensizlik olabiliyor..
Aslında kendisi ayarlıyor, ben üstelemiyorum açıkçası.