hzlssmoom teşekkür ederim kızımın sigortası var ücret ödemiyoruz. Bizim gittiğimiz doktor da burda çokça tavsiye edilen biri o yüzden size sormak istedim. Biz sadece hata içi 17.00 den sonra ulaşabiliyoruz kendisine acil durumlarda ulaşamıyoruz. Randevuları 1 ay evvel alıyoruz ve muayene için 30-40 dk bekliyoruz. Mutlaka gidicem sağolun bilgi için