MS-01 Kizlar oğlumla bugun disari çıkmayı dusunuyoruz ama yürüyerek mi bebek arabası mi bisikleti mi bilemedim hep eşimle çıkıyordum arabayla geziyorduk simdi de hava sicak birde oglum cok çabuk sıkılıyor biraz yürüyünce kucak istiyor birde 18 aylik
Zinnureyn MS-01 Yürüyerek belli bi müddet sonra yorulucaktır kuzum , Kucakta taşıması zor olur🌸 Bebek arabasına koyup, park gibi biyerde yürümesine müsaade edersin.. Daha sonra dönerken tekrar bebek arabasına koyarsın. Hem belki yorulup uyuya kalır 🤭🐥💛
Nrgs MS-01 bu biraz gideceğiniz yerle alakalı biz mesela parka gidiyorsak araba almıyoruz çünkü park arka sokakta yürüyerek gidip geliyoruz oğlum yürümek istemese bile kucakta taşımak çok sorun olmuyor ama daha uzun mesafeli bir yere gidiyorsak arabayı alıyorum diğer türlü çok yorucu oluyor
MS-01 Zinnureyn oyle yapayim bari bir kere çıkarsam tek basima devamı gelir zaten cok hareketli surekli arabalara yola koşuyor ondan korkuyorum hep
MS-01 Nrgs biraz uzundu yol cok yokuştu bende bisikletiyle çıkardım sansa dedim durdu baya sevdi bende rahat ettim ilk kez giderken