Kızlae az once bebegim 10 bucuk aylık kanepeden kendini yastıga indirirken kafası boynu iki büklüm gibi oldu , hemen aldım kucagıma 10 15 sanıye agladı sustu, boynuna ensesine dokunuyorum filan aglamıyor kacmıyor eskısı gibi davranıyoe, ilk defa yasadık ödüm kopuyor bişi olmus olabilirmi ? olsa normal hareketlerine devam edermıydı ? içim içimi yiyor