dominantteyze Kızlar bebegım 6 gün sonra 6 aylık olacak tam bugun maması bitiyor acaba 2 numara alsam bişey olurmu
turucukafalikiz dominantteyze ben kızımda mama kullandım ama oğlumda kullanmiycam. Hatta kullanmıyorum da bebeğim 7. Ayına geçti. Yemeklerin suyundan veriyorum meyve veriyorm. Hemen hemen herşeyden tattiriyorum. Keşke kizimdada mama kullanmasaymisim. Bana göre hiç sağlıklı değil. Ama bu bnm fikrim tabi ☺️
Minelin_Annesi dominantteyze 6.ayı doldurunca 2 numaraya geçiliyor ben Aptamil kullanıyorum, canlı destek aldım sordum bu şekilde söylediler. Benimde mama bitmek üzereydi tam o aralarda canlı destek aldım. Bugün 6 ay 1 günlük 1 numara kullanıyoruz..
dominantteyze Minelin_Annesi evet doktorlarda öyle diyor ama biraz insiyatiften bişey olmaz diye düşünüyoruz :)
Minelin_Annesi dominantteyze benim ilk çocuğum valla doktor ne derse onu yapıyorum bişi olcak diye korkumdan ☺️☺️
dominantteyze turucukafalikiz mamayla beslenen bebek mama yer 6. Ayda ne menüsü yiyecek tadım ayı zaten
turucukafalikiz dominantteyze tamm tadım ayı işte. Meyveden sebzeden baklagillerden bir sürü besleyici menüler var. Mamalar da bu kadar besleyici bişeyler var mı ?
Mmomm turucukafalikiz mamalar anne sütüne en yakın şekilde formüle ediliyor, tabiki anne sütünü daha faydalı ama anne sütü almıyorsa mutlaka formül mama ile beslenmeli yemek suları meyve püreleri bu dönem için bence yeterli değil
dominantteyze turucukafalikiz çok yanlıs bilgiler kusura bakmada :) Mama suan en besleyici şey onlar için