08042021AA kesinlikle katılıyorum ben dediklerinize, paylaşımınızı faydalı da buldum. Elbette bir düzen oluşturmak güzel sonuçlar doğurur, ama arkadaşımız 2 aylık bebeği için sormuş ben de kendi düşüncemi paylaşmak istedim. Sonuçta karar her zaman bizlerin 😊 ben saati saatine kurulan düzenleri sevmiyorum. Kendim için de bu böyledir. Robot gibi her gün aynı saatte kalkıp uyumak istemem. Belki uyku saati dilimi olabilir. Ben ihtiyacına göre yönlendiriyorum.