ANNEBALIIII Kızlar bir türlü memnun kalamadık gittiğimiz yerlerden.ben çocuğumla ilgilnsin glişimini takip etsin. Bn sormadan bir şyler anlatsın istiyorum. Yardım💙
Zelisblt ANNEBALIIII Hatem hastanesinde erkan hüner var çocuk Dr si onun yanına gidiyoruz memnunuz ☺️
birprensannesi0208 bir_pasa_annesi rica ederim cnm 🥰 ben doğduğundan beri gül hanıma gittigimden son randevu alacağım zaman görümcem söylemişti banada 🌸
bir_pasa_annesi birprensannesi0208 bizde öyleyiz doğdu doğalı ona gideriz ama 3 4 aydır gitmiyoruz demekki o sırada gecmiş cok iyi bir doktor Siz neresindensiniz antebin
birprensannesi0208 bir_pasa_annesi aynen öyle ben yabancıyım aslında, 2 senedir burdayım yukarıbayır tarafındayım siz?
bir_pasa_annesi birprensannesi0208 gm anladım cnm bende 8 subat tarafındayım ncr ye yakınım arabayla 10 dakka
birprensannesi0208 bir_pasa_annesi iyimiş öyleyse 😃 bize biraz uzak bizimki küvezde kaldığı için ufacık birşeyde götürüyordum yaşam yakındı yürüyerek gider gelirdik ncr uzak şimdi yapacak birşey yok 🙂
bir_pasa_annesi birprensannesi0208 ya erken mi doğdu kuzu aynen bizde öylr olduk araba da yoktu otobüsle gidiyorduk şimdi araba aldık doktor yakınımıza geldi😁
Sonsuzmutluluk https://instagram.com/uzm.dr.celalbirlik?utm_medium=copy_link. Bu doktoru öneririm gitmedim çok iyi bi doktor ama İnstagram dan ne sorsam yardımcı oldu. Gaziantep deymiş hangi hastanede bilmiyorum mesaj atıp öğrenebilirsiniz