Merhabalar oğlum 7 aylık 6.ayında ek gıdaya başladık 6 ay boyunca kilo alımı çok iyiydi her ay 1 kilo alan bi bebekti son 2 aydır 200 gram ve 125 gram aldı ek gıdaya geçtiğimizden beri yani. Hiç bir şekilde ağzını açmıyor kaşık götürdüğüm an kitliyor kendi yesin diye eline veriyorum verdiğim şeyi ağzına götürmüyor oyuncak vs. olsa hemen götürür ama yemek olunca mümkün değil. Bide aşırı hareketli yani 5.5 aylıkken emeklemeye başlamıştı şuan ayağa kalkıp yürümeye meraklı bi dakika yerinde durmuyor bu az kilo alımının ondan kaynaklandığını düşünüyorum ama katı gıda da alması şart sadece anne sütüyle olmuyor böyle bişey yaşayıp çözüm bulan varmı aranızda çok moralim bozuluyor yememesine dr. iştahı açılsın diye çinko takviyesi başlattı ama sorun iştah değil sorun ağzını açmaması bence