Merhaba arkadaşlar uzun zaman sonra kendimize zaman ayıralım dedik bayramda Bursa’ya gitmeyi planladık. 14 aylık bebeğim var. Önceden iki kişilik oda seç git şeklindeydi. Şimdi ilk deneyimim. Bakmam gereken özellik, seçmem gereken oda özelliği nedir. Bir ara sanki bebek menüsü diye bir şey okumuştum sanki burda. Fakat ilgi alanıma girmediği için çokta dikkat ederek okumamıştım. Bana yardımcı olabilir misiniz