Oğlum 16 aylık uykuya geçiş dışında meme istemiyor. Verirsem gündüz emiyor bırakmak istemiyor ama ben vermiyorum zor durumda kalmadıkça. Gündüz tek uyku yapıyor o yüzden gündüzleri 1 kere veriyorum . Kilosu boyu yaşına göre iyi doktor memeyi bıraktıra bilirsin dedi. Ama nasıl bıraktıracam bilmiyorum.Emzirerek uyuyan bebekler için en ideal uyutma şekli ne olabilir. Deneyimli annelerden yardım istiyorum.