aloeverrra Merhaba anneler korona atlatıp hamile kalan var mı ? Bebek düşünüyorum ama bir yandan da korona etkisinden dolayı bebeğim etkilenir mi diye korkuyorum
basaktpe12 aloeverrra korona geçirdikten 2gün sonra adet oldum adet bitiminin 4.günü hamile kaldım suan 5aylık hamileyim doktorlara söyledim üstüne basa basa korona geçirdiğimi bir sıkıntı olmaz suan sıkıntın yok dedi benimki plansız dı sen kalmak istiyorsan folik asite falan başka şimdiden
AA201207 aloeverrra hamile olduğumu öğrendikten iki gün sonra da covid olduğunu öğrendim bebeğimde bir problem yok şükür 7 aylık olacak
Asl90 aloeverrra arkadaşım kovit geçirdi aynı andada hamile kalmış meğerse haberi yokmuş. Şu an 16 haftalık hamile bi sıkıntısı yok çok şükür.
aloeverrra Cesaret verdiniz kızlar sağolun. Bence bu hastalık abartılıyor. Etkilenecek bir kesim var ve onlara bulaşmaması için korku salıyorlar. Biran önce biter inşallah çok sağolun