AloneMom ikiprensannesi_gul duyduğuma göre anne sütünden bebeğe de antikor geçiyormuş.tsm bilmiyorum ama burda kızlardan duymuştum.
bbmoms ikiprensannesi_gul 2 aylık bugün aşıları vardı hatta doktor a dedim bende biontech oldum diye çok iyi yapmışsın ikinci dozu da olun atlama dedi
AloneMom ikiprensannesi_gul valla olcak ben canım sağlık ocağından biontech randevusu aldım 2 temmuzda olcam
Alyaninannesi_ ikiprensannesi_gul antikor geçmesi kötü bse değil ki. Anne karnında veya emziriyosanız sizden bebeğinize aşının koruyuculuğu geçiyo. Hamilelere ve emziren annelere çoğunlukla bionteci öneriyolar, koruyuculuğu sinovaca göre daha fazla diye
ikiprensannesi_gul AloneMom ay bende alsam mı ya doktorada sordum ol dedi bana çocuk doktorumuzu aradım
ikiprensannesi_gul Alyaninannesi_ ben zaten olursam biontec olucam diğerini.istemiyorum ama çokta tedirginim bebeğim daha minicik sütümle falan bişey olur mu diye