Mom081 Arkadaslar bebegim normalde sadece anne sütü iciyordu simdi bu 4. Ay atagindanmidir nedir memeyi bazen istemiyor bende mecbur mama veriyorum oda sadece gunde 2 kere ne zaman tadimlara baslayayim siz ne zaman basladiniz?
Zulalhamza Tadim icin bencede daha çok kucuk biz 6 ayi dolduktan sonra başladık mama vermeyin simdi de bu atak haftalari geçecek sonucta ac kalmaz ac kalirsa sut içecek
Mom081 Zulalhamza bazen sütünün de yetmedigini dusunuyorum boş cekio gibi bunalio bırakıo sut gelmeyince oyle hisediyorim
Zulalhamza Mom081 bende oyle dusunerek ek gidaya basladim ve malesef sut cekmedigi icin sütum daha cok azaldi halbuki varmis simdi anlıyorum yani